Puzsér a Facebookon

Friss topikok

  • jana-ina: De jól mondod! (2015.01.09. 16:27) Havas Henrik: a bulvárherceg képmutatása
  • majashurka: @peti134: Nagyon félreérted a videót, itt nem a homoszexualitások szidásáról van szó, hanem arról,... (2014.06.27. 21:54) Fuck tolerance!
  • Anita Márton (törölt): Szerintem nagy butaság, amit mondták. A pszichoterápia még csak nem is hasonlít a gyónásra és egyá... (2013.11.09. 23:47) Az új idők istene
  • TGabi: Puzsér nem buta ember, de sajna eléggé félművelt. Itt van pl. ez a bulvár elleni, folyamatos jajve... (2013.07.07. 23:15) Mi a bulvár?
  • Hassak: Emlékszem arra, hogy mikor gyerek voltam, volt egy álmom. Olimpiai bajnok/olimpiai résztvevő akart... (2013.06.12. 14:19) Nemzeti aranyláz

Klientúra toborzás Kossuth-bankóval

2012.04.03. 08:50 :: Puzsér

40 komment

Címkék: kossuth díj

A bejegyzés trackback címe:

https://puzser.blog.hu/api/trackback/id/tr194360250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spontan · http://erdekessegek.info 2012.04.03. 10:47:28

A politikusoktól láthatóan kár erkölcsi vagy emberi tartást várni, ezért inkább a művészektől lehetne ilyen tartást várni, hogy azt mondják, köszönöm, de még korainak érzem. Éppen elég rossz, hogy ez a fajta tartás a politikusainkból hiányzik, de az, hogy a művészeinkből is hiányzik, még rosszabb képet fest az ország állapotáról.

komplikato 2012.04.03. 10:47:38

Kíváncsi leszek hány ember fogja szándékosan félreérteni és magát vagy valamely kedvencét sértve érezni. :)

TGabi 2012.04.03. 10:51:36

Így igaz, pont ezek jutottak nekem is eszembe. Ákos egyébként nagyon tehetséges ember, de kétségkívül van egy ilyen udvari zenész feelingje ennek az egésznek.

ssjani 2012.04.03. 10:56:41

Csak így röviden : Tévedsz !

démoni tyúklábminta 2012.04.03. 11:01:07

A velejével egyetértek, DE...
Csak két pontosítás:

1. A Jászai Mari- díjat színészek kaphatják.
2. Ákos 2002- ben már megkapta a Magyar Köztársasági Érdemrend tisztikeresztjét.

Értem én a posztot, de direkt midi- ben alájátszani (hogy még gagyibbnak hasson egy 89-es szintipop sláger) az induljon a banzájt, meg húszéves KEK-es felvételeket bevágni felesleges övönaluliság.
Vagy félő, hogy nem állt volna meg a poszt bármelyikük akusztikus aláfestésével, és korszerű színpadképeivel?

Robi, 10 mondatotból 9 általában arról szól, hogy ne hagyjuk magunkat átverni ilyen kis trükkökkel.
Most te próbáltad meg. :P

démoni tyúklábminta 2012.04.03. 11:01:48

mondatotból= mondatodból természetesen.

Vass Linda (törölt) 2012.04.03. 11:02:07

Na, gondoltam, valami pozitívet írok már.
Bár így elsőre megnézve, rám tört a reszketés a tekintettől Róbert, utoljára Matuska Szilveszter nézhetett így a viadukt felrobbantása előtt, de egyébként roppant szexi. Nehéz a komolyság után ami felém áradt, és elrabolt, mégis valami építő jellegűt is hozzátenni most.

A Kossuth-díjat egyrészt a pl. a táncművészek kb. ilyen korban kapják meg, igaz, egy balettművész számára a negyvenes évei közepe a pálya végét jelenti, egy zenész számára nem feltétlenül, bár én támogatnám, ha így lenne.
Másrészt - és ez a fontosabb- semmi sem gátolja azt, hogy a Kossuth-díjat kétszer, háromszor, vagy négyszer ugyanannak a személynek adják. Azaz duplázzon, triplázzon.
Van rá példa, hogy valaki nem egyszer kapta meg.

Remélem segítettem. Nem egyszer szándékoznak nekik adni. Lesz 20 év múlva egy második is. Előrelátóak.

Dour ® 2012.04.03. 11:03:25

A Bono pedig mondjon le!

Finarfin 2012.04.03. 11:09:44

Róbert! Tenyérbe mászó fazon vagy, de valahogy jól áll neked és mindig egyetértek veled.

Kutchek (törölt) 2012.04.03. 11:12:32

A közbeszerzési pályázatok, kinevezések is így mennek. Akkor miért kell meglepődni egy plecsnin?!
Örüljünk, hogy a tisztelt művészek ennyivel is beérik, lenyult milliók helyett.

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2012.04.03. 11:41:16

én meg azt szeretném, ha egy olyan dilettáns nagyképű segglé, aki például egy videójáték bevágott részlete alapján kijelenti, hogy a Dark Knight Rises című film, "tutimilyen szarfoshulladék lesz" nem kritizálna senkit és semmit, pláne nem ilyen vehemenciával... no mindegy, az önbizalomhiányt és a kissebbrendűségi komplexust általában hangerővel, és "ÖBLÖSSÉGGEL" szokták kompenzálni, ahogy példánk is mutatja.
www.youtube.com/watch?v=2N90LQIKy8E

bungics (törölt) 2012.04.03. 12:14:20

Egyetértek. De nem nem tudom elképzelni, hogy Ákoska tudna olyat "alkotni" az elkövetkezendő negyven évben, hogy ő bármikor is kiérdemelné.

komplikato 2012.04.03. 12:21:26

@mrbloodbunny: Nekem nem tetszik ahogyan Puzsér mostanában nyomja a kritikát, viszont anno pont azért szerettem a film kritikáit, vagy a politikai eszmefuttatásait, mert mindig részletesen elmondta és megmagyarázta, hogy MIÉRT az a véleménye. A jelen munkásságában pedig pont ez a lényegi rész nem jön át. Szóval régebben kifejtette a dolgot és ha nem is értettél vele egyet, legalább értetted ő miért azt gondolja. Más kérdés, hogy előzetes alapján nem szokás értékelni, mert rengeteg ultra gáz filmnek volt jó előzetese és fordítva.

Én_vezettem_? 2012.04.03. 12:46:00

Hát ez puzséros volt, olyat hozott fel, amire nem gondoltam volna, de ami valahol, esetleg mélyen piszkált, de magától nem hozná fel, és nem gondolna rá ilyen összefüggésben, amikor pedig elhangzik, akkor meg nagy aha élmény, hogy tényleg igazaz van.

Én Ákost sokra tartom, és sok zenéjét szeretem, amúgy a kispál is bejött, Demjént is nagyon szeretem. Nekem ez a Demjén-Ákos kontraszt nagyon régóta foglalkoztat...
Demjén úgy tudott érinthetetlen, támadhatatlan és vitathatlan etalon lenni, hogy 2006-ban kampánydalt énekelt a Kossuth téren. Ennek ellenére (a Kossuth-díja előtt legalábbis) nem támadta senki, egyszerűen felette állt a jobb-baloldali vitáknak. Nem fikázták blogokban, nem fidesznyikezték, egyszerűen ő akkora arc, akkora ember, hogy már megengedhette magának, hogy legyen politikai véleménye. Csakhogy 2006-ban, miután elénekelte a Föld könnyeit a színpadon, nem is maradt ott, hanem lelépett. ÉsénÁkos meg beült a színpadon a legelső sorba, a legeleső helyre... szóltak neki, hogy talán Szabad Gyuri bácsinak kellene hagyni azt a helyet, de persze az öreg erre nem tartott igényt. Na EZ egy lényeges különbség a két ember között...
Demjén a mai napig szerény, Ákos meg... hát nem az alázat mintaképe, szakmai alázattal nincs gond, de ha szerepel, akkor nem bír magával. Minderre a képre rárakott egy lapáttal, a Kossuth-díj átvételénél parolázott Rózsival, meg lökte a süket dumát a kamerába, nekem bicskanyitogató volt.
És tényleg tehetség, sőt, sok riportjában elmondott okosságokkal is egyetértek, de valahogy nincs helyén, és ez sokakat irritál.

Én_vezettem_? 2012.04.03. 12:47:52

Bocs a hibákért...
ÉsénÁkos név azóta jut eszembe Ákosról, mióta a híres BS koncertjén így mutatta be magát: "és ÉN, ÁKOS!!! [sikítozás]"
:)

Nem Penny hajója 2012.04.03. 12:49:26

A videó csak ott téved, hogy MSZP-közeliként emlegeti Lovasit. Hát marhára nem az, sőt. De ezt pedzegette is Lovasi, amikor megkapta a díjat.

lobster thermidor 2012.04.03. 13:10:19

A videóblogban megfogalmazott alapállítással egyetértek, 43 éves korban kidekorálni ezeket az embereket erős túlzás. Egyik muzsikus sem ízlésem szerinti, de ez nem is ide tartozik.

Na de most akkor elmondom, hogy Puzsér miben téved!

Ákos alaphangon náci!
Soha nem tagadta, hogy a legszélsőségesebb jobboldali eszmék híve. Az előző jobboldali kormányzás ideje alatt, közbeszerzési pályáztatás nélkül kap jól fizető felkéréseket, lásd Terror Háza.

Ellenben!
Lovasi nem véresszájú komcsi, nem kötelezte el magát soha nyilvánosan a baloldalhoz. Pártfelkérésekre nem írt le egy árva kottafejet sem.

Szóval tisztelt Puzsér úr, ne legyen minden fekete vagy fehér, a színspektrumban elég széles az árnyalatok tartománya.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.04.03. 13:26:11

Nem hinném, hogy van még valami ezekben az fiúkban.
Gyenge kezdés után erősen visszaestek.
Tény, hogy a saját dalaikat nyomják, de a depijük körben forog és már talán maguk is unják - Lovasi legalábbis biztosan.
Ennyi volt.
Innen jön a partizánbácsi szerep. Majd iskolákat látogatnak a plecsnijükkel a kabátjukon.

greycup 2012.04.03. 13:28:16

Puzsér Robi for president!!!
Ja, hogy ez most aktuális is?? :))

a_tom 2012.04.03. 13:29:16

Lehet Ákosnak és Lovasinak ott van még egy fél élet hogy alkossanak, de a hatalmon lévőknek csak a most számít, valami nagyot álmodás után kell alkotni mégnagyobb maradandót. Amin természetesen szinte mindenki a rokonok, káderek és hívek megjutalmazását érti közpénzen. Ettől majd megnő a fogyasztás, felélénkül a gazdaság, virágzik a kultúra, a tudomány, a Magyar név újra szép lesz, visszakapjuk Trianont és Erdélyt, megint 7 tenger mossa országunk partjait. De az is elég ha ezt elhisszük, hiszen akkor meg is fog valósulni.

komplikato 2012.04.03. 13:49:18

@lobster thermidor: Te meg ott tévedsz, hogy a kritikájának pont nem az volt a lényege, hogy tényleg pártkatona valaki vagy sem. Arról szólt ahogyan felhasználják, és felhasználják őket. meg arról, hogy ebben a korosztályban miért NEM illenék pont az a díj. És ezekben meg igaza van. Pont pártállástól függetlenül.

oregember nem venember (törölt) · http://receptekferfiaknak.blog.hu 2012.04.03. 14:11:08

ezzel az egesszel csak az idozites a gond...
erdekes modon amikor a ballibak tobzodnak es osztogatjak a sajat embereiknek a kulonfele elismereseket,kitunteteseket,akkor valahogy senkinek nem jut eszebe megszolalni...
meg sas jozsika sem erte el az ingerkuszobot,pedig o masodfokon is adocsalo,ugye...
most,hogy kap valamit egy "jobboldalhoz" kotheto valaki,egybol megy a hepajhogy hat ez hogy is...es zarojelben odavetodik,hogyhat ize,lovasi,meg tarsai...)
ezert hiteltelen ez az egesz...

lobster thermidor 2012.04.03. 14:43:22

@Kompli:

Pont nem tudom, hogy te mit olvastál, mert pont az első mondatomban leírtam azt, amit te reklamálsz.

Viszont kissé árnyaltabbá tettem a képet azzal, hogy rávilágítottam a két fickó közti különbségre, mert Puzsér egyszerű következtetésénél jóval árnyaltabb a kép.
Egyébként pont nem kötelező elfogadni semmiféle díjat. Az már őket minősíti, hogy ebben a felállásban elfogadják, avagy sem. Igaz ez különösen Ákosra, aki még azt is gondolja magáról, hogy neki ez természetszerűleg járt!

lobster thermidor 2012.04.03. 14:50:18

@oregember nem venember:

Sas József nem kapott Kossuth-díjat, mert visszavonták az előterjesztését! Megjegyzem hál'istennek.
Valószínűleg te valami más bolygón jártál akkoriban, mert hetekig tele volt a hírrel, és az azt követő vitával a sajtó.

index.hu/belfold/sasjo1065/

komplikato 2012.04.03. 15:03:59

@oregember nem venember: Nem tudom feltűnt e, hogy ez a blog csak pár hónapja létezik. nekem sajnos nincs meg Puzsér egyik régi politikai elemzése sem, de nem lepődnék meg ha volna olyan, ami pont cáfolja a véleményed róla. Mert emlékezetem szerint a rádióban osztotta az összes oldalt rendesen, okkal és jogosan. Megkérdezhetnénk őt, hátha van valahol archivált anyaga és akkor kiderülne mennyire volt féloldalas a kritikája.

komplikato 2012.04.03. 15:11:45

@lobster thermidor: Így érteni vélem már, amit írtál.

Én_vezettem_? 2012.04.03. 15:49:58

@lobster thermidor: bocs, lehet hogy igazad van, de Robi nem azt mondta, amit támadsz. Nem azt mondta, hogy ki nyal jobban melyik oldalnak, ki náci vagy ki nem, hanem hogy még túl fiatalok ehhez a díjhoz.

Egyébként elég véleményes amit írsz, meg sajnos jellemző. A mi oldalunkon álló nem "véresszájű komcsi/náci", csak egyszerűen természetes módon elhatárolódik a Ti büdös oldalatoktól, mértékadó, megfontolt, igazából közép, csak hát a közép mi vagyunk. Ja a tieteken álló az meg náci. Azt nem értem, miért ne állhatna egy művősz egyik vagy másik oldalra, a saját lelkiismerete szerint? És miért csak a MI oldalunkra állónak lehet ez pozitivumként felróni, a másiké pedig egy szemét ezért? Na mindegy. Ja és persze a PANKKK az semmi, az nem volt a baloldali kormánynak semmi köze

nem mintha baj lenne, csak nézzük meg, hogy ki mit tett le az asztalra, jól megcsinálta-e a feladatát, elismerték-e amit művelt. Lovasit baloldali kormány kérte fel, Ákost jobboldai, téged csak az egyik zavar... nem vagy konzisztens.

Mizantrop 2012.04.03. 16:28:22

Én eddig azt hittem, hogy a Kossuth-díjjal kulturális tevékenységet ismer el az állam, nem pedig az életmű lezárására alkotott elismerés. Te ezt másként tudod? 1990. évi XII. törvény 1.§: Kossuth-díj vagy Széchenyi-díj (a továbbiakban együtt: Díj) adományozható annak, aki a tudományok, a műszaki alkotások, a kutatás, a műszaki fejlesztés, a kulturális és művészeti alkotások, a gyógyítás, az oktatás-nevelés terén kivételesen magas színvonalú, példaértékű, nemzetközileg is elismert eredményt ért el.
Eszmefuttatásod alapján halála napján érdemtelen lett volna a díjra a 26 évesen halott Petőfi, a 32 évesen öngyilkos József Attila, a 35 évesen meggyilkolt Radnóti, vagy hogy külföldi példát citáljak, Arthur Rimbaud 19 éves korára a világirodalom egyik legmeghökkentőbb és legfontosabb teljesítményét hozta létre, s többé egy sort sem írt. Csak abból a megfontolásból nem járna neki díj, mert 19 éves? Azon persze lehet vitatkozni, hogy Lovasi vagy Ákos díja megérdemelt-e, de a koruk alapján kifogásokat tenni hatásvadászat.

notib 2012.04.03. 17:00:48

Puzsér: Te vagy nagyon fiatal vagy (2 éves), vagy nagyon hülye...

Ha eddig nem tűnt volna fel, kis hazánkban a Kossuth-díj megalapítása óta így zajlottak a kitüntetések....

Olyan volt (no nem az átkosban, ott merészelte volna !), hogy valaki nem vette át a Kossuth-díjat mondjuk Fletóéktól, de a leggusztustalanabbul az SZDSZ működött ezen a téren...

A Kossuth-díj adható, nem kötelező elfogadni, döntse el a díjazott, hogy lefogadja-e ?
Bár, ha nem, azért azt korrektebb előre jelezni, hiszen azért mindig akadnak olyanok, akik valóban megérdemlik, nem a mindenkori hatalom se....nyalása miatt, hanem ténylegesen, az Ő ünnepüket nem szabad elrontani...

Az alternatív Kossuth-díjról hallottál már, 1 Ft, de lehet értékesebb a nem érdemtelen kézből kapott Kossuth-díjnál...

lobster thermidor 2012.04.03. 18:16:11

@Én_vezettem_?:

Te már ott súlyos tévedésben vagy, hogy oldalakat emlegetsz!
Miből olvastad ki azt, hogy én melyik oldalon állok?
Úgy látom, hogy te valamit képzelsz, és annak nyomán tologatod ide-oda azt, akivel esetleg nem értesz egyet.
No fogjunk hozzá még egyszer! Leírom, hogy neked is érthető legyek.
Leginkább árnyalni kívántam Puzsér R. véleményét, néhány mindenki által ismert, tagadhatatlan tényt felidézve. Azt nem vitattam, sőt messzemenően egyetértek azzal, hogy a posztban említett díjazottak túl fiatalok egy ilyen magas elismeréshez.

Egyébként valóban mindenki oda áll, ahova akar. Lelke rajta! De akkor ne játsszuk azt a kisded játékot, hogy bedőlünk annak a mesének, hogy X.Y.-nak kizárólag csak "fajsúlyos művészi tevékenysége" miatt tűzték a mellére az akármilyen plecsnit.
Különben ha a MI kontra TI oldalakról beszélsz, mi a véleményed a szintén most kitüntetett Demjén Ferenc megjegyzéséről, ami arról szólt, hogy az elmúlt időszakban ha felterjesztették volna, "azoktól" át sem vette volna a díjat?

by · http://aforizma.blog.hu 2012.04.03. 21:25:25

Robi, ne higgy azoknak, akik azt mondják, hogy a 2 perces videó az a szuper, mert ami jó abból a fél óra sem sok, na jó elég a 10 perc :). De a 2 perc az tuti, hogy kevés.

SarahConnor 2012.04.04. 13:57:21

Igen, lehetne hosszabb a videó. Nyugodtan hergeld fel magad valamin, és tárgyald hosszabban :)

Amúgy a Lovasi Kossuth-díját még akkor is meg lehet épp érteni, ha a díjat életműdíjnak fogjuk fel. Akkor kapta meg, mikor abbahagyta a Kispált, 20 év után. Ami nem semmi, és az egy lezárult életmű.
Lehet, hogy erőltetett magyarázat, de én ezzel magyaráztam magamnak Lovasi díjazását.
Ákosról meg azért nem mondok semmit, mert nincsenek szavak arra, hogy kifejezzem, mennyire nem kedvelem (mint zenészt), és még elragadtatom magam...

Én_vezettem_? 2012.04.04. 16:38:02

@lobster thermidor:
Te már ott súlyos tévedésben vagy, hogy oldalakat emlegetsz!
"Miből olvastad ki azt, hogy én melyik oldalon állok?"
Semmiből. Általában írtam azt, hogy ez a mai hozzáállás, a MI oldalunk az tökéletes, az igazi művész, akinek meg van a joga hogy az egyik oldal szimpatikus legyen, a TI oldalatok, azaz a MÁSIK oldal meg komcsi/náci/mocskos .../seggnyaló. Nem állítom (nem akartam ezt sugallni) hogy ezt csak egyik vagy másik politikai oldal képviselői mondják.
De Kovács Ákost lenácizni elég kemény, lehet hogy ez szerinted egy elfogulatlan, középen álló vélemény, szerintem meg nem...

"Úgy látom, hogy te valamit képzelsz, és annak nyomán tologatod ide-oda azt, akivel esetleg nem értesz egyet."
Jogod van azt állítani, hogy te a semleges független megfigyelő vagy, szerintem ez is része a pszihózisnak, ami belülről nem látható, de kivülről elég jól megfigyelhető
, a kettős mérce nagyon eldurvult alkalmazásával. Én ezt mint általános jelenséget látom, és a te megjegyzésed nekem beleillett. Nem tudhatom milyen a politikai beállítódottságof, de olyat írtál mint aki kísértetisesen hasonlít valakire, aki:
1. kettős mércét alkalmaz
2. ezt a baloldal-szimpi jelölt javára teszi

"No fogjunk hozzá még egyszer! Leírom, hogy neked is érthető legyek.
Leginkább árnyalni kívántam Puzsér R. véleményét, néhány mindenki által ismert, tagadhatatlan tényt felidézve. Azt nem vitattam, sőt messzemenően egyetértek azzal, hogy a posztban említett díjazottak túl fiatalok egy ilyen magas elismeréshez."
OK, értem.

"Egyébként valóban mindenki oda áll, ahova akar. Lelke rajta! De akkor ne játsszuk azt a kisded játékot, hogy bedőlünk annak a mesének, hogy X.Y.-nak kizárólag csak "fajsúlyos művészi tevékenysége" miatt tűzték a mellére az akármilyen plecsnit."
Ezzel is egyetértek. Várom azt a magasrangú, magára valamit adó közszereplőt, aki megtámadja Rózsit, mert nem érdelemte meg a díjat! Nem fogsz ilyennel találkozni, mert ő megérdemli, ennyi. Ákos és Lovasi pedig valóban túl fiatalok hozzá, bár megjegyzem, azért mindaketten elkövettek már egy elég kerek életművet azért, de azért mégis...
Szóval Demjén megérdemli, az hogy nem lett volna hajlandó átvenni attól a rendszertől, az a saját lelkiismereti döntése, amit én méltányolok. Vannak dolgok, amit még egy Kossuth-díjért se tesz meg az ember. Persze vannak, akik pénzért és elismerésért bármit megtesznek, de ha valaki úgy gondolja, hogy azt a renszert, aki olyan dolgokat követett el, még azzal se legitimálja, hogy kitüntetést vesz át, az akkor jár el emberhez méltóan, ha nem veszi át. Ennyi.
Az már politikai vitatéma, hogy a Gy. kormány ilyen volt-e, azt gondolom tudod, hogy Demjén nem volt ezzel a véleményével egyedül.

"Különben ha a MI kontra TI oldalakról beszélsz, mi a véleményed a szintén most kitüntetett Demjén Ferenc megjegyzéséről, ami arról szólt, hogy az elmúlt időszakban ha felterjesztették volna, "azoktól" át sem vette volna a díjat? "
Lásd fentebb. Egyébként írtam már Demjénről fentebb. Ő volt az, aki elénekelte a Föld könnyei című számát, mint kampánydalt (nem a kampányra írta, és magában is megállja a helyét), se előtte se utána nem kampányolt a Fidesznek, 2006 után el is "tünt", és 2010-ben szóba se került. Neki megvan a maga véleménye, és a maga kiállása. Ő üzent azzal, hogy elénekelte a dalát,és azzal is, hogy a 2010-es kampányban és azóta sehol nem szerepelt. Nem hiszem, hogy bármit kapott volna ezért, de neki nincs is szükséges politikai támogatásra. Kiállt, amikor úgy érezte ki kell állnia, és őszintén válaszolta, hogy nem vette volna át a díjat. (Kíváncsi vagyok, ha BÁRKI azt mondaná, hogy a csaló Schmitt Páltól ő nem vett volna át egy díjat, az is szúrná-e a szemed). Nem az a politika, hogy most kapja meg Demjén a díjat, hanem hogy miért csak most. Mondjuk ha úgyse vette volna át... szerintem ezt tudhatta, érezhette a Gy. kormány is, de nem is biztos hogy sietett volna nagyon kitüntetni Demjént.

Egyébként elkerültem a témát, de én egyetértek Demjénnel, mert szégyennek tartottam a Gyurcsány féle kormányzást, és úgy tünik a 2010-es választások eredményeiből, hogy ezzel azért én sem vagyok egyedül...

lobster thermidor 2012.04.04. 17:53:58

@Én_vezettem_?:

Ámen!

p.s.: Eszem ágába sem jutott, hogy meggyőzzelek téged, viszont ismerem Ákost, és a nézeteit is.

julios 2012.04.04. 20:56:32

Csak az elejét néztem a listának: pl. Básti Juli 36 évesen kapta meg, Bessenyei Ferenc 34 évesen.

Egy díjat, annak működését, eljárásrendjét stb. nem az minősíti elsősorban, hogy arról XY mit gondol, hanem az adományozás eljárásrendje és a _hagyománya. Beleillik a hagyományba, hogy fiatalok is megkaphatják a Kossuth-díjat.

julios 2012.04.04. 21:03:44

És ha már számmisztika: József Attila is 43 évesen vehette át. Igaz, hogy már 11 éve halott volt, de akkor is.

2012.04.10. 16:19:18

Ez ami itt van, csak átmeneti és Amerikába készül. Ott is csomó fiatal ember kap mindenféle díjakat Grammy, Oscar, Golden Globe ... mittudom én
Ezeknek többnyire valójában csak kereskedelmi, marketingértékük van. Arra alkalmasak, hogy az égberöpítsék, üstököst "faragjanak" a kitüntetettjükből, de persze arra is alkalmasak, hogy örökre kettétörjék a karrierjüket...mit karrierjüket, az életüket.
El kell telni egy kis időnek, amíg ezek az átmeneti dogok, hogy pl egy díj értékhez mit tesz hozzá, hogy kiről nevezték el, + hogy kik adományozzák, lecsengenek (vagy már túl vagyunk ezen?:D). Az életmódnak is közelíteni kell a nyugati sztár életmódhoz. Ne csak egy Stohl Buci mutathasson példát...:D
Áááááá! le az illúziókkal!
"A haláltánc az egyéniség pusztulása. Az egyéni szemlélet pusztulása. A televízió, a marketing, a tőzsde, a divat, a politikai hisztéria - ez mind a haláltánc. Amit a világ demonstrál, és hív, hogy gyere közénk, mert különben vesztes vagy! Mindaz a haláltánc, ami eltiporja az autonómiát."
Pedig mindig akadnak, akik képesek példát mutatni.
Pl. Richards báttya:'It's not only the high quality of drugs I had that I attribute my survival to. I was very meticulous about how much I took.
És amitől szerzőnk talán legjobban félti a túl korán kitüntetetteket He(Richards) also said he has no desire to retire. Richards writes: 'People say: "Why don't you give it up?" I can't retire until I croak.

'I don't think they quite understand what I get out of this. I'm not doing it just for the money or for you. I'm doing it for me.'

Szóval "no reason to get excited", mondta egy szintén nem akárki, és igaza volt :D

Rajna31 2012.05.10. 11:11:13

Sinkovits jókora mellé, mivel 37 évesen kapta meg a Kossuth-díjat.

Hassak 2013.06.10. 16:28:46

Úgy kell egyetértenem Puzsérral, hogy közben imádom Lovasit.
süti beállítások módosítása