Puzsér a Facebookon

Friss topikok

  • jana-ina: De jól mondod! (2015.01.09. 16:27) Havas Henrik: a bulvárherceg képmutatása
  • majashurka: @peti134: Nagyon félreérted a videót, itt nem a homoszexualitások szidásáról van szó, hanem arról,... (2014.06.27. 21:54) Fuck tolerance!
  • Anita Márton (törölt): Szerintem nagy butaság, amit mondták. A pszichoterápia még csak nem is hasonlít a gyónásra és egyá... (2013.11.09. 23:47) Az új idők istene
  • TGabi: Puzsér nem buta ember, de sajna eléggé félművelt. Itt van pl. ez a bulvár elleni, folyamatos jajve... (2013.07.07. 23:15) Mi a bulvár?
  • Hassak: Emlékszem arra, hogy mikor gyerek voltam, volt egy álmom. Olimpiai bajnok/olimpiai résztvevő akart... (2013.06.12. 14:19) Nemzeti aranyláz

Gőzgombóc

2012.05.05. 08:44 :: Puzsér

https://www.youtube.com/watch?v=QFKFg89ANRA

51 komment · 1 trackback

Címkék: média

A bejegyzés trackback címe:

https://puzser.blog.hu/api/trackback/id/tr234489675

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Puzsér: Hogy lehet ilyen hülyeséget kívánni? 2012.05.07. 10:12:01

Puzsérban fájdalmasan él a jeges Dunában gőzgombócot evő Schirilla György emléke Dévényi Tibi bácsi műsorából.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grammatika36 2012.05.05. 09:29:54

Hát, jól indult a reggel! Szétröhögtem magam!:) Ez igazán "puzséros" volt, köszönöm! Amúgy a Három kívánság óta igen sok ilyen gőzgombócot akartak már lenyomni a torkunkon. De én nem kérek belőle!

tomala (törölt) 2012.05.05. 12:10:18

Szerintem a Három kívánságban jó, ha a teljesített kívánságok 5-10%-a volt valóban a gyerekek ötlete. Nem hiszem például, hogy egy gyerek tényleg arra vágyott, hogy Juszt László énekeljen neki egy hídon, vagy hogy David Hasselhoff vezessen Trabantot a városban úgy, hogy ő nem ül mellette, csak látja elindulni és megérkezni. Ráadásul ez a vágy ugye pont akkor támad fel benne, amikor Hasselhoff pont Magyarrszágon volt a Friderikusz Show miatt...

Ezek valószínűleg a stáb elmebeteg agyszüleményei voltak. Nem nehéz elképzelni a neonfényben, szocreál műbőrfotelekben, lakkozott dohányzóasztalnál cigarettafüstben ülő stábtagokat, miközben röhögve ötlik ki a baromságokat ahhoz igazodva, hogy éppen melyik hírességet sikerült elérni.

Dévényi Tibor, gyűlöllek!

euAgWzgmmtq7K 2012.05.05. 13:20:03

@tomala: úgy tudom, ilyen kádári demokrácia volt kicsiben (bár a ford t modell fekete szinválasztéka is így alakult ki :)) szóval a közül lehetett válsztani,hogy hasselhoff baszakodjon a trabanttal :)
dévényi azt mondta, hogy a beküldött levelek alapján találta ki, de perze úgy, hogy a tévé előtt ülő GYEREKEKNEK is érdekes legyen a végeredmény

wittmanboy 2012.05.05. 13:24:01

Valóban kínzó kérdés, amit 20 évvel ezelőtt diákújságíróként volt szerencsém fel is tenni az egyik érintettnek (DT). Az illető akkor is csak hebegni-habogni tudott, viszont ígéretesnek induló újságírói karrierem itt tkp. megbicsaklott. Tanulság nincs.

Háttörő Hanzi 2012.05.05. 14:20:44

Hát, erre nem lehet mit mondani. Puzsér Róbert a kezdődő elmebetegség jeleit mutatja semmi mély gondolat, csak infantilis hisztéria. Egy jó dugás talán segítene... Persze, tudom, ki leszek moderálva, mint ma már jó néhányan, hiszen a kommentek láthatóan úgy vannak megrostálva, mintha mindet maga a posztoló írta volna.

a_tom 2012.05.05. 14:28:25

A "szerencsétlen hülyegyereknek" szerintem ezt dobta a gép. Én is adtam át virágot május elsején valamilyen főelvtársnak a dísztribünön a Felvonulási téren, pedig nem ez volt minden vágyam, egyszerűen a mi osztályunkat érte ez a "megtiszteltetés".
De a terrorcselekmény többi résztvevője menthetetlen.
A kedvencem ez a rész, annyira kínos minden másodperc hogy a borzongás felér 10-15 horrorfilmmel;
www.youtube.com/watch?v=v75fX7_XJ1s
Érdekes hogy ha valami szennyet kell lenyomni a nézők torkán akkor elképesztően kreatívok tudnak lenni, hétről hétre képesek alulmúlni önmagukat, bárcsak pozitív irányban is működne ez.

Gőzgombócot még én sem ettem, utánanézve nem is fogok, esetleg a kínai változatot megkóstolnám.
Róbert, ha rendezel egy kínai gőzgombóc party-t én tuti elmegyek :) (csak ne a jeges dunába)

profane13 2012.05.05. 15:31:15

Az ügyeletes médiabohóc Tévényi Dibi bácsi komplexusa. Ehh...

noszty 2012.05.05. 15:33:33

Egyenesítsük ki a kaszáinkat!!!

Aaszpazia 2012.05.05. 15:48:47

Jaj, Puzsér én ezért imádlak! Az egész lényedet átható szenvedély az élet minden területén utat tör. Mintha valami gyilkos láz gyötörne, ugyanakkor tele vagy visszafogottsággal, ami mögül robbanásszerűen tör elő az indulat. Gondolkodásmódod mindig különös és hatékony: rátapintasz a dolgok lényegére. Amikor ilyen szenvedélyesen kikelsz magadból érzem, hogy élek. Büntetőjogi szakvizsgára készülünk összezárva egy lakásban, s jutalomként téged nézünk. Köszönjük, hogy vagy.

merre 2012.05.05. 17:01:27

Az a fő baj, hogy Puzsér a mai kor gőzgombóca, amit lépten nyomon le akarnak tolni a torkunkon.

Felhősaláta (törölt) 2012.05.05. 17:42:01

Robiiii nagyon nevettem, de ugye te is úgy gondolod, hogy DTBácsi állt minden galád kívánság előtt és után.

tomala, remekül megvilágította DTB jellemét, és hitelességét, a Hasselhoffos ügyre nem is emléxem, :D utólag is köszi.

Az én emlékeim között felbukkan egy igen meglepő kívánság.
Sok sok évvel ezelőtt egy csapat árvízkárosult!!! kisgyerek vidékről, azt "találta ki", hogy szeretne találkozni nagy kedvencükkel Korda George bácsival aki a villájában!!! majd meghívja őket egy ebédre. :D
Miután bemutatták a nézőknek a korda villát iszonyú részletességgel, közben a tetőteraszon látta őket vendégül, paradicsomlevessel és spenóttal !!!!
Hangsúlyozván milyen finom és egészséges ételek ezek ő is szereti. Istenem vmi tortára nem futotta vagy süteményre, hogy legalább álcázzák ezt a baromságot?
De Dévényi Evil Tibi bácsi a végén még utánakérdezett, hogy na gyerekek jól mulattatok, ízlett az ebéd?
S a gyászos gyerekkórus : iiiiiiiiigeeeeeen.

Robiiii, az igazi, finoman elkészített gőzgombóc jóóóóó. :)
Sok változata van.

bungics (törölt) 2012.05.05. 18:32:47

Mucika, azért ennyire ne idegesítsd fel magad!

SarahConnor 2012.05.05. 19:00:24

Igazad van, Robi, az indulatban is igazad van, de nyuuugiiii :)

poseidon 2012.05.05. 19:05:03

Tisztelt Három Kívánság Szerkesztőség!

Az én legnagyobb vágyam az, hogy egyszer a jeges-zajló Dunában úszó Puzsér Róbertet megetethessem GŐZGOMBÓCCAL!

Kérem, hogy mihamarabb teljesítsék kérésem!

:-P

Hand-G 2012.05.05. 19:19:01

Robi, te aki ismered a média működését bedőltél ennek a gagyi műsornak. Ez mind Dévényi Tibi Bá ötlete volt, esetleg Schirilla jelentkezett nála, hogy szívesen szerepelne egy műsorban, és kitalálták ezt a baromságot.

Háttörő Hanzi 2012.05.05. 21:01:22

Hihetetlen, hogy valaki ennyi néven képes beregisztrálni, csak hogy a saját blogját kommentelje... Bakács Tibor Settenkedő utóda megérkezett: Előásták a kacatok közül, egy darabig elhitetik vele, hogy most már ő is lett valaki, de végül visszadobják, és mélyebbre esik, mint ahonnan előtúrták. Persze most, felemelve sem tölt be sokkal összetetteb funkciót, mint a fogatlan szerencsétlenek a maunika sóban. Szegény Puzsér :-( Sok a lakáshitel?

defenestratio · http://www.youtube.com/watch?v=SEuBeH4LCyU 2012.05.05. 21:32:09

Volt sokkal súlyosabb, a gyerekek lelkét alapjaiban megreccsentő műsor is a régi MTV-n anno: "A fekete fülű fehér Bim" című szovjet film...három óra tömény kutyakínzás. Ahhoz képest a Három Kívánság késő kádári együgyűsége könnyen megbocsátható.

2012.05.05. 21:46:21

@Háttörő Hanzi: Ja, és amint látod, nincs cenzúra. A jobboldali gombafelhős kép meg elég király. Vajon ki csinálhatta?

GL-581 g 2012.05.05. 22:26:27

@Háttörő Hanzi: Nézd már meg, hogy az itt megszólaló emberek hány éve regisztráltak, és hány tucat/száz/ezer kommentet írtak már, mielőtt baromságokat írsz. Kérlek.

"Háttörő Hanzi 0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2012.04.21. óta tag."

Szánalmas és nevetséges vagy te, Hanzi pajtás. :D Mi érdeked fűződik ahhoz, hogy lejárasd Robit? Csak nem rálépett a tyúkszemedre? Csak nem lefikázta azt a molyszagú, mainstream, kertévé-kompatibilis vackot, ami a kedvenc szellemi táplálékod - ne adj' Isten te magad alkottad meg?

Háttörő Hanzi 2012.05.05. 22:50:18

@GL-581 g: Megnéztem:

grammatika36 0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2012.04.05. óta tag.

Aaszpazia 0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2012.04.18. óta tag.

Még Fenimore volt gyanús, de úgy látom, az ő esetében tévedtem.

Rálépett a tyúkszememre?! Én alkottam meg?! Tudod, ki vagyok én? Megmondom: SENKI. De legalább nincsenek illúzióim. Ráadásul még tévét sem nézek ;-)

Egyébként jogos az észrevétel. Ez a nickem még vadiúj, de csak véletlen, hogy ennél a posztnál pont ezt használtam. Nincs semmi jelentősége. Csak azért hoztam létre, mert szerintem jó szójáték.

Puzsér Robira visszatérve annyit tudok még mondani, hogy ilyenek ezek a médiagecik: A saját fajtájukat sem kímélik, ha a nézettségről van szó. És ezért inkább sajnálom a Robit, mint hogy kiröhögném. Persze, lehet, hogy szándékosan csinál magából hülyét, mint a Kiszel Tünde, és akkor mégsincs rajta semmi szánnivaló.

Háttörő Hanzi 2012.05.05. 22:55:45

@GL-581 g: Ja, és grammatika36 valamint Aaszpazia esetében az aktivitást is nézd meg! Őőőőő.... Egy kicsit több, mint gyanús, nem?

Háttörő Hanzi 2012.05.05. 22:59:09

Na, azért Fenimore aktivitását nézve ő is visszakerült az erősen Puzsérgyanús kategóriába. Minimum közeli hozzátartozó :-)))

GL-581 g 2012.05.05. 23:09:23

@Háttörő Hanzi: Hopp! Ezt a kettőt pont nem néztem meg. :) Nem is számít, főleg, hogy ugyebár neked is egy szép, új, szójátékos nicked van, kimondottan fikázásra. ;)
Egyébként azt tudtad, hogy a nevedet meg is változtathatod? Na mindegy.

Az, hogy nem nézel tévét, nem akkora dicsőség. Csupán egy álművelt-sznob póz. Sajnos kénytelen vagyok feltételezni, hogy nem is olvasol.

Mindenesetre, ha most hallottál életedben először Puzsérról, szerintem inkább ne mondj ítéletet róla. Nem kevés dolgot tett ő már le az asztalra, nem egy rádióműsora hallatható és videója tekinthető meg a YouTube-on, és még az is csak egy szelete annak, amit eddig ő produkált.

Tehát a maunika sau színvonalán állónak gondolni... nos, legalábbis tájékozatlanságodat jelzi.

Rohadtul nem értek egyet vele mindenben, de szvsz ő azon kevés kortársaink egyike, akinek a véleményét akkor is érdemes végighallgatni, ha történetesen nem egyezik a tiéddel. A mai celebtúltengéses világban ritkán futok bele olyan emberbe, akire felfigyelek - Robi közéjük tartozik.

samugate 2012.05.06. 00:17:51

Ezt kétszer is meg kellett néznem; elsőre teljesen "lenyűgöztek" a bábok és csak másodjára tudtam összeszedni magam annyira, hogy a szövegre is koncentráljak. :) Csak engem döbbentett meg ennyire a video képi világa?

Aaszpazia 2012.05.06. 00:20:46

@Háttörő Hanzi:
Altissima quaeque flumina minimo sono labuntur... az aktivításról.
..és rohadjon ki a szívem ha rokona vagyok. :-)

Háttörő Hanzi 2012.05.06. 07:42:47

@Aaszpazia:

> Altissima quaeque flumina minimo sono labuntur... az aktivításról.

Facepalm.

> ..és rohadjon ki a szívem ha rokona vagyok. :-)

Hát persze, Robi. Én sem vagyok a saját rokonom.

Háttörő Hanzi 2012.05.06. 08:01:11

@samugate: Hát ez nem igaz! Még egy nick kell az öntömjénezéshez? Igen, Robi, te vagy az egyetlen, akit "megdöbbentett" a saját videód "képi világa".

grammatika36 2012.05.06. 08:46:55

@Háttörő Hanzi: Kedves Hanzi! Ha már így megszólítottál...Köszönöm, hogy utánanéztél a statisztikámnak, tény, hogy nem régóta ismerem Robi munkásságát, de nem Ő vagyok és nem is a rokonom vagy ismerősöm. Csak tudod, én vettem a fáradtságot és utánanéztem, mit tett le eddig az asztalra. Általában igyekszem megismerni azt, akiről véleményt mondok, sajnos ez rólad nem mondható el. De természetesen tiszteletben tartom a te véleményedet is.

Háttörő Hanzi 2012.05.06. 11:19:17

@grammatika36: Kedves Robi! Ne erőltesd, ebből már nem lehet jól kijönni.

Si tacuisses, philosophus mansisses.

SarahConnor 2012.05.06. 11:45:13

@Háttörő Hanzi: nem vagyok közeli hozzátartozó, de fan vagyok. Ha ez megnyugtat, bizony van, hogy nem értek egyet Robival, és akkor pl csendben szoktam maradni. Nem mindenki olyan agyiszinten él, mint egyes kommentelők itt.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.05.06. 11:54:18

:D
ez a képi világ szerintem is inkább ijesztő, mint vicces.

Azonkívül meglehetősen könnyű, súlytalan dolog a '80-as évek egyik szar sóját fikázni. Jó oké, egy egész ország nézte.

És? Ma talán esetleg nem lehetne ezer meg egy hasonlóan szar, vagy még ennél is ötször szarabb média-produktumot találni (amit szintén az egész ország néz)? Hát persze hogy lehetne. Csak ugye ahhoz már érdekek (és esetleges rágalmazási perek)fűződnek.

Mindegy, a Puzsér legalább próbálkozik. A többi médiaszereplő, vagyis jobban fogalmazva: médiakurva, médiaringyó, még ehhez képest is lószar.

Ha lenne egy munkatábor, ahova az összes médiagecit összegyűjteném, akkor Puzsér lenne a táborparancsnok, de munkafelügyelőnek mindenképp alkalmas lenne.

samugate 2012.05.06. 18:05:23

@Háttörő Hanzi:
:D
Miért feltételezed, hogy a nem negatív hozzászólások kizárólag P.R.-tól származhatnak?
Ha provokálni akarsz, vitát generálni, azt másként is megteheted, de ahhoz ennél egy kicsit több kell. Pl. mutasd "a kezdődő elmebetegség jeleit" ;)

Háttörő Hanzi 2012.05.06. 18:47:59

@Fenimore:

> van, hogy nem értek egyet Robival, és akkor pl csendben szoktam maradni

Ezek az új demokratikus és liberális értékek? Ettől vagy magasabb "agyszinten"? Akkor milyen "agyszinten" van az, aki három percen keresztül magából kikelve hisztérikusan fikáz egy ártatlan kisgyereket, akiből az Állami Gőzgombócgyártó Vállalat és a Magyar Televízió vállvetve csinált hülyét?

Háttörő Hanzi 2012.05.06. 18:51:03

@samugate: Nem minden nem negatív hozzászólóról feltételezem, hogy P.R. az álnéven, csak legalább három, legfeljebb öt kommentelőről, akiknek a stílusán erősen érződik az, mintha saját magukról beszélnének egyes szám harmadik személyben.

kanálwarrior 2012.05.06. 19:25:08

@Háttörő Hanzi: Esetleg reagálnál a videó tartalmára is, vagy arra nem futja a szellemi képességeidből?

a_tom 2012.05.06. 20:01:04

hu.wikipedia.org/wiki/Troll_%28internet%29

Javaslom hülyeségekről ne vitatkozzunk, beszéljünk inkább a poszt lényegéről, a gőzgombócok elkészítésének fortélyairól.

SarahConnor 2012.05.06. 21:25:34

@Háttörő Hanzi: olvass vissza, feljebb és más bejegyzéseknél sokan szemléltetik, hová lehet lesüppedni a műfajban. Tudod, negatív véleményt is lehet építően, kulturáltan előadni. Ha ezt értjük mindketten agyiszinten, akkor igen, ez egy magasabb agyiszint.

Sokszor nekem is gondom van Puzsér előadásmódjával, pl itt, vagy ezen a héten a CSISZ élő show-jában több esetben is, de távol álljon tőlem, hogy így nyilvánuljak meg.

Daerion 2012.05.06. 22:59:59

Azt hiszem egy alternatív Kossuth díjnak elkönyvelheted azt a nevetést, amit kiváltott belőlem az előadásmód, illetve az a mérhetetlen megrökönyödés, amit kiadtál magadból.

Gondolkodom, hogyan lehetne kivitelezni azt a partizán akciót, melynek kereteiben egy tál gőzgombócot vinne be neked Schirilla úr, annyit mondva, hogy ő már nem kívánja. :D

Gé a könyvtáros 2012.05.06. 23:53:05

Azt kéne mán' összeszedni, hogy mi volt a jó a 80-as évek tévéjében.
Montágh Imre műsorai pl. Meg Popper Péternek is volt ilyen kamaszos beszélgetős.
90-es évek elején Most magazin Újvári Csabával, meg valamilyen Tündével. Közjáték - valszeg csak én szerettem az egész országban. Tévémagiszter. Friss vagy Frisss, ez is ilyen kulturális magazinműsor volt. Stúdió 'akárhány.
Hát nem sok.
Na és még a sok magyar/csehszlovák gyerekfilm, amiket most már valszeg nem bírnék nézni, és nem hiszem, h mostani gyereknek ajánlanám, de akkor ezek a mi életünket ábrázolták, nagyjából. Az utóbbi 1-2 évtizedben meg az amerikai középosztály életét lehet látni, csak és kizárólag.

Háttörő Hanzi 2012.05.07. 08:41:50

@kanálwarrior:

> Esetleg reagálnál a videó tartalmára is

Nem.

öt görög 2012.05.08. 10:39:48

@Háttörő Hanzi: szép volt, robi, megfuttattad a kommenteket

:)

Háttörő Hanzi 2012.05.08. 11:36:34

@öt görög: Jó poén, de én tényleg nem a Puzsér Robi vagyok. Csak a többiek :-))))

Kocsari Antal 2012.05.14. 22:59:25

ÉS mi az az animációs filmecske, ami a háttérben fut? Megnézném.

GL-581 g 2012.05.21. 13:07:58

@Fenimore: "bizony van, hogy nem értek egyet Robival, és akkor pl csendben szoktam maradni"

Én nem. :D
És neked sem javaslom. Robit szerintem pontosan azért éri meg hallgatni, nézni és olvasni, mert gondolkodásra sarkall. Szerintem, ha nem fogalmazod meg a SAJÁT véleményedet, pont a lényegét veszti el a dolog.

Mi értelme beszopni a véleményét egy az egyben? Mi értelme csendben maradni? Nem prédikátor ő, meg nem is messiás - csak egy értelmes és kritikus gondolkodó ember, akinek (mint már említettem többször) akkor is érdemesnek tartom meghallgatni a véleményét, ha nem értek vele egyet. Sőt! Főleg akkor! :)

SarahConnor 2012.05.21. 19:56:05

@GL-581 g: teljesen egyetértek, a "csendet" arra értettem (a fenti vitában), hogy még ha nem is értünk egyet valakivel, és ha talán meg is bánt a mondandója, a megnyilvánulásait akkor se engedje az ember egy színvonal alá.
Robiban pont azt bírom, hogy teljesen új szempontokat veszek észre neki köszönhetően, amikből újra meg lehet vizsgálni a dolgokat. Főleg ha valamiben nem osztom a nézeteit - ha mást nem, a kritikai gondolkodásomat akkor is fejleszti :)

roqfort 2012.05.25. 10:52:14

Ezen szétröhögtem magam. Kicsit hisztériás, de most már én is piszok kiváncsi vagyok mi a franc az a gözgombóc. Az én életemből kimaradt eddig:-)

valogatos 2012.06.06. 21:03:21

Hát igen. Abszurd baromság az egész(volt olyan is hogy énekeljen Pataky Attila egy Edda számot...batman jelmezben!...megcsinálta), de ha belegondolok, ma minden nap ilyen hírek vannak a Fókuszban, az Aktívban, a Híradókban és persze a bors,blikk,story újságokban. És az imént felsorolt hírforrások a legnézettebbek!! Kétségbeejtően szánalmas, de a hülyék hatalmas többségben vannak.

bajuszosember 2012.06.15. 19:44:07

heló,
a kérdés korábban is elhangzott: melyik filmből vannak bevágva részletek?
köszi

Gé a könyvtáros 2012.06.17. 22:26:56

@bajuszosember:
A részletek innen valók egyrészt:
Tool Jambi Music Video
www.youtube.com/watch?v=DV0Lk0_2Hmo
Az eredeti bábfilm:
The Separation (by Robert Morgan)
www.youtube.com/watch?v=ybEjyGmVub8
Ebből is származik pár kocka:
Sepultura - Ratamahatta
www.youtube.com/watch?v=NiwqRSCWw2g
süti beállítások módosítása