Puzsér a Facebookon

Friss topikok

  • jana-ina: De jól mondod! (2015.01.09. 16:27) Havas Henrik: a bulvárherceg képmutatása
  • majashurka: @peti134: Nagyon félreérted a videót, itt nem a homoszexualitások szidásáról van szó, hanem arról,... (2014.06.27. 21:54) Fuck tolerance!
  • Anita Márton (törölt): Szerintem nagy butaság, amit mondták. A pszichoterápia még csak nem is hasonlít a gyónásra és egyá... (2013.11.09. 23:47) Az új idők istene
  • TGabi: Puzsér nem buta ember, de sajna eléggé félművelt. Itt van pl. ez a bulvár elleni, folyamatos jajve... (2013.07.07. 23:15) Mi a bulvár?
  • Hassak: Emlékszem arra, hogy mikor gyerek voltam, volt egy álmom. Olimpiai bajnok/olimpiai résztvevő akart... (2013.06.12. 14:19) Nemzeti aranyláz

Mi a bulvár?

2012.06.06. 08:57 :: Puzsér

https://www.youtube.com/watch?v=JdmggtpF05k

35 komment · 2 trackback

Címkék: bulvár

A bejegyzés trackback címe:

https://puzser.blog.hu/api/trackback/id/tr804568336

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Már biztos: 2014-ben Puzsér Róbert lesz a Munkáspárt miniszterelnök jelöltje 2012.06.06. 10:42:20

Puzsér Róbert személyében végre egy tisztességes ember is helyet kapott a Csillag születik zsűrijében, akinek az agya és a szíve is egyaránt a helyén van! Lelkendezett Dr. Thürmer Gyula a tehetségkutató fináléját követően, aki szintén nagy rajongója a ...

Trackback: Puzsér: A médiagépezet kifacsarja hőseit 2012.06.06. 10:27:01

Egy teljesítmények nélküli, nihilista társadalom futószalagon gyártott heresztárjainak örül. Árucikk, vagy személy, nem más, mint termék – állítja Puzsér.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a_tom 2012.06.06. 10:03:00

Kedves Róbert!
Érdekes hogy pont ennél a témánál villantottad ki szőrös mellkasodat. Ha nő lennék teljesen elvonta volna a figyelmem a mondanivalódról. :)

rockjano 2012.06.06. 10:27:43

Kedves Róbert

Ha ide citálod a szocik emlékezetes gyűlését akkor rögtön mellé kérlek egy olyan igazi vérdemagóg fidesz gyűlést is csatolj légyszives meg az alkotmány asztalát.

Mert ami igaz ide az mégannyira igaz oda is és legyünk korrektek...

Gazza Úr 2012.06.06. 10:42:59

S lám a kommentelők neoprimitívizmusa tort ül az egyéni alkotók által évezredes munkával létrehozott civilizáció felett.

lüke 2012.06.06. 10:45:23

egy ici pici kultúrát idemásolok
a Boule Miche`-röl
en.wikipedia.org/wiki/Tabloid_journalism

a_tom 2012.06.06. 10:58:12

@lüke:
Ez biztos valami hiperkultúráccság, mer külfődiűl van.

@rockjano:
Elég szomorú hogy a fidesz-mszp tengely mentén gondolkodsz, de ezt ne várd el másoktól, nem ez a korrektség.
Bármit lehet sokféle nézőpontból vizsgálni, és az összes irányból a dologhoz rengeteg hasonló vagy éppen ellenkező példát találni, de nem kötelező mindet, minden egyes alkalommal megemlíteni. Ilyen szabály nincs.

kalandfereg 2012.06.06. 11:03:28

Na jó, de akkor most belülről bomlasztod a jelenséget, azért vagy zsüritag? ;)

A múltkori, Szomszédokos-Etusos vonallal kapcsolatban van egy javaslatom: készíthetnél egy R-Go-val foglalkozó posztot is, mint múltbéli kollektív traumatikus élmény feldolgozást.
Ez az együttes saját bevallása szerint funkyt akart csinálni, de erre magamtól nem jöttem volna rá (csikidam - check it out vö. bikucsunáj - Big in Japan). Zeneileg oly mértékben primitív, hogy igaziból semmilyen stílusba nem lehet besorolni, még az igénytelenekbe se.
Egy olyan frontemberrel, aki ma Matisz nagypapa és Uhrin Benedek mellett találná meg jól megérdemelt helyét. Számomra legalább is teljesen érthetetlen, hogy Szikora Róbert mely tulajdonságával érdemelte ki a sikert. A szép hangjával? Előnyös megjelenésével? Jó mozgásával? Férfias artikulációjával? Intelligenciájával?
Az egész egy nagy rejtély. Valami tömegpszichózis lehet.

rockjano 2012.06.06. 11:04:32

@a_tom: Semilyen tengely mentén nem gondolkodok, viszont ennyi politikai korrektséget a mostani rezsim idején elvárok...

Teljes joggal lehet azokat kritizálni de ha nem akarunk belemenni politikai zsákutcákba akkor a másik oldalt is számon kell kérni, és ez így van akárhonnan is jön a kritika.

Akit mostani rezsim profi és sok tekintet szürreális demagógiája nem idegesít az ne írjon a bulvárról. (a kettőnek van is köze egymáshoz)

kalandfereg 2012.06.06. 11:10:15

@a_tom:
Én nő vagyok és észre se vettem, de most, h mondod, tényleg. Tulképp illik a sráchoz. :) Jól áll neki a bekecs, mint Tom Jonesnak.

Az évek meg a rutin 2012.06.06. 11:18:56

Bulvár mindig volt és mindig lesz. Lehet sírni a mindent elborító szaron, de a régiek is vásári komédiákon mulattak és kivégzéseket bámultak, nem Dantét olvastak. Ahogyan most is elválik egymástól ez a két világ.

a_tom 2012.06.06. 11:38:38

Vazze, olyan hozzászólást írtam ami valami tiltott kifejezést tartalmaz. Persze a köcsög index nem árulja el hogy mi az, honnan a picsából találjam ki? Átnéztem a szabályzatot, de nem lettem okosabb.

a_tom 2012.06.06. 11:42:32

@rockjano:
A poszt nem a politikáról szól, csak neked jut az róla az eszedbe. És a politika nem csak a pártokról szól, nem csak két oldal van, de ha az lenne azoknak nem a Fidesz és az Mszp lenne a képviselője. Az a rémes politikai inkorrektség amit te csinálsz sajnos, ha tudatában vagy, ha nem.

Szerepel egyébként Demcsák Zsuzsa is a videóban, mégsem hozott fel ellenpéldákat Róbert, kövér műsorvezetőket, alacsonyakat, férfiakat, melegeket, féllábúakat, ázsiaiakat, feketéket, szlovákokat, franciákat, zsid0kat, hindukat, szőkéket, rövidhajúakat, RTL-eseket, MTV-seket, stb... pedig ezek mind Demcsák másik oldala, az ellenfelei, konkurenciái műsorvezetés terén. Abszolút műsorvezetőileg inkorrekt volt egyoldalúan példaként felhozni...

a_tom 2012.06.06. 11:44:32

Baszki, a zsid0 mostantól szó tiltott? Mi a szar van? Mi a baj vele? Mit vártok a tiltástól?

rockjano 2012.06.06. 11:53:46

@a_tom: A politikának és a bulvárnak igenis van köze egymáshoz, amennyiben a politika erősen és folyamatosan bulvárosodik, személyesen és kommunikációjában egyaránt.

Az hogy fontos kérdésekről képtelenek beszélni a polgárokkal az hogy a demagógia ennyire működik az hogy embereket ennyire nem érdekelnek olyan dolgok amik igenis nagy befolyással lesznek az ő és gyerekeik életére az igenis a bulvár elhülyülés egyik ékes bizonyítéka. Persze hogy nem csak két oldal van de Puzsérnak aki azért a hírTV-nél is dolgozott (mégha ki is rugták és egyébként nagyon élveztem az ottani szerepléseit) két évvel a választások után még csak a szocik demagógiája tűnik fel és a másik oldalit csak nagyon finoman említi az azért önmagáért beszél.

Én csak erre hívtam fel a figyelmet mégcsak baloldali vagy szocihívő sem vagyok...

phaszfej 2012.06.06. 11:54:26

Ennek semmi értelme. Üres, parttalan okoskodás, jelenségleírás egy bizonyos szempontból az egész értelmezése nélkül. Ez a videó egy figyelemre éhes ember próbálkozása, hogy észrevegyék. Az ilyenek szokták elhinni magukról, hogy van eszük, miközben csak racionalizálnak csupán. Aki sokat fecseg, annak addig sem kell meghallania, amit meg kellene hallania. Ennek betegség, erőtlenség, elsorvadás, rák vagy agyvérzés lesz a vége. Puzser apjának végre alaposan meg kellene basznia az anyját, akkor helyrejönne agyilag a csávó is.

phaszfej 2012.06.06. 12:07:50

Az a baj robik�l, hogy f�ias karakter��alapszem�is�t t�osan �atja a lunarit� emiatt felvizesedett a l�e �a gondolkod� is. Nincs k�tlen kapcsolata a szellemvil�al, t�l szeml� azt puszt� ez� siklik f�e minden �el� �elemz�. B� �ag�k���l leny� saj�maga. �yes zsongl�de a m�st��ezer f��e �.

Styxx 2012.06.06. 12:49:34

Ez így korrekt Robi, csak rád is vonatkozik. Bulvármegmondó ember vagy. Chomsky magyarhangja, csak ne feledjük el, hogy Chomskynak azért van egy elismert teljesítménye, mint nyelvész. Puzsér Robi, benned a megmondóemberségen kívül mit tisztelhetünk?

Avatar 2012.06.06. 12:49:56

Személyes definícióm szerint a sztár az, aki ... Élnek ilyenek közöttünk csak nem sztároknak nevezzük őket...

Milyen trauma lehet neki, hogy az ország nem az ő személyes definíciója szerint beszél. Lehet, hogy egyszerűbb lenne, ha Robi fogadná el a fogalmak aktuális magyar köznyelvi jelentését. Sztár az, akit sokan látnak/hallanak róla, valamilyen okból közismert személy. Az égen a csillag se attól csillag, mert valami kiemelkedőt produkál, vagy bármi jót tesz nekünk, hanem mert ott van és látjuk és annyi. Vannak állócsillagok, változócsillagok, üstökösök, hullócsillagok - és vannak olyan karrierpályák, amiket ezekkel elég jól lehet jellemezni.

mangalor 2012.06.06. 13:02:19

szerintem jól beszél.

phaszfej 2012.06.06. 13:13:51

@Avatar: Tévedsz. A csillagok az égen nemcsak úgy ott vannak.Kökemény magfúzió zajlik bennük. Emberben az a sztár, aki teljesítménye miatt ragyog ki a többi ember közül. A tévé mást se csinál, mint úgy tesz, mintha azért mutatnának valakit, mert sztár, a sztárság látszatát keltik pusztán azzal, hogy a szobádba küldik a csávó képét valódi produktum nélkül. Ez a folyamatok megfordítása. Pont úgy, mint a fogyókúránál: ha ezt eszed, megváltozik az életed, holott pont fordítva működik a dolog, ha megváltozik az életed, nem fogsz annyit zabálni.

phaszfej 2012.06.06. 13:15:23

@Styxx: csomszki egy dilettáns. Ahogyan őt istenítik a nyelvészek és pszichológusok, ugyanolyan, mint sztárság. Attól nem leszel vitéz katona, mert érdemrendet tűzöl a mellyedre.

no successful 2012.06.06. 13:26:43

@rockjano:
"Ha ide citálod a szocik emlékezetes gyűlését akkor rögtön mellé kérlek egy olyan igazi vérdemagóg fidesz gyűlést is csatolj légyszives meg az alkotmány asztalát."

A Szocik szereplése talán kicsit tipikusabb. És ami a lényeges egysíkúbb. Nevezhetjük talán bulvárosabbnak. Olvastad pl. a gyurcsány blogot ? Na ugye (most nehogy azzal gyere, hogy gyurcsány már nem szoci)
Az igazság az, hogy szerintem a szocik sem igazán szocik.

Egyébként Puzsér minden szavával egyetértek.
Nem az elvek, és eszmék korszakát éljük. Mindent eláraszt a kultúrális szemét, kiölve a tömegekből a tartást, az összetartozás érzését, a nemzethez tartozás tudatát.
Csak az egyén számít, megkerülve még a közösség erősödésén keresztüli nagyobb egyéni biztonság, és jólét ideáját is.

rockjano 2012.06.06. 13:54:21

@no successful: "A Szocik szereplése talán kicsit tipikusabb. És ami a lényeges egysíkúbb. Nevezhetjük talán bulvárosabbnak."

Miért is??? Egy fidesz rendezvény és a tipikus Orbáni szólamok nem egysíkuak? Legfeljebb jobban megírtak. Profibban demagóg. (erre mondja a Puzsér hogy a szart profin előadni a legnagyobb bűn és igaza van). A szocik persze hogy nem szocik de a fidesz még kevésbé konzervatív ebbe ne menjünk bele mert reménytelen...

A gyurcsány blogját nem muszály olvasni viszont az ALKOTMÁNY ASZTALÁT ami egy neokommunista/fasiszta szürreális baromság viszont nem tudod megkerülni és a nemzeti konzultációt is belenyomják az arcodba. Akár akarod, akár nem...

Az a hatalom sokkal erőszakosabb, kiszámíthatatlanabb és gőgösebb mint akármelyik előző volt a rendszerváltás óta gondolom ezen nincs vita...

"kiölve a tömegekből a tartást, az összetartozás érzését, a nemzethez tartozás tudatát"

Sanos az ún. nemzethez tartozás tudata az amit a legjobban kihasználnak a lehető leggonoszabb célokból, a legjobban demagogizálható eszköz (egyébként nincs vele bajom)

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2012.06.06. 14:22:10

Jó a cucc, Puzsér tudja, milyen nyelven és stílusban beszéljen. El kell magyarázni, érthetően. Ez alfabetizáció, sőt: re-alfabetizáció. (nem, nem ismerem Puzsért, nem segget nyalok)

Avatar 2012.06.06. 14:27:48

@phaszfej: A hullócsillagban nem zajlik magfúzió a köznyelv mégis csillagnak mondja őket. Ragyogásuk rövid idejű, de az alatt, míg kiégnek fényesebbek lehetnek az állócsillagoknál, sőt egy csupán 10 cm átmérőt meghaladó meteor akár olyan fényes tűzgömböt (bolida) is produkálhat, ami a teleholddal egyenértékű.

Sadist 2012.06.06. 14:54:51

@phaszfej: Chomsky-t elég sokan szidják, mint a bokrot, főleg a másod-ötödéves programozók és infósok, de megalkotta a generatív nyelvtanok elméletét, ami után dilettánsnak hívni elég komoly tudatlanságra vall.

Waldorf Rolandó 2012.06.06. 23:37:31

Sok a betű, kevés a kép, nem lesz ez így jó, Lóbelt.

rockjano meg maradt volna csöndben.

Bettidoktornő (törölt) 2012.06.07. 12:25:24

Róbert,

mikor lesz saját műsorod a széles nyílvánosság előtt? Valami " tabudöntögetős" ,igazi " puzsérátvilágítjaés megismondja"-féle?

Ha kapsz rá lehetőséget, nehogy kihagyd! Szerintem nem naivság ( ahogy Te mondtad) egy ilyen műsor ötlete !
Szerintem VAN rá vevőkör!

Szóval, lesz?

Acorbijn 2012.06.07. 21:35:47

Kedves Róbert!

Nagyon boldog névnapot Önnek!

KatalinHZ. 2012.06.13. 10:40:11

Az a baj ezzel a bulvárosdival, hogy nagyon veszélyes terület.Főleg Neked, Róbert, mert úgy akarod használni, hogy azon keresztül szólj, de Te magad ne " bulvárulj" el.Ami különben kézenfekvő, hiszen tényleg sokakat így tudsz megszólítani, meg hát harcolni is azon a csatatéren kell, ahol az ellenség is van... Világos.
De félő, hogy ha nem leszel hajlandó betörni, és engedelmeskedni Bulvár-Média Őszentségének , akkor kicsinál.
Sokan mondták már közszereplők, hogy inkább adnak valami témát nekik önszántukból, mert akkor egyrészt Őszentésge valamennyire megkegyelmez nekik, másrészt pedig marad valami kontrolljuk a dolog felett...Persze csak némileg...
Belőled is pénzt akar, jó sokat, és vagy így, vagy úgy, de gyártani fog Rólad híreket, történetet stb. Az pedig nagyon ki tud csinálni, ha folyamatosan a sok szart hallod, látod magadról viszont. Így meg, hogy még ki is mondtad, hogy pl. a magánéleted nem kell, hogy érdekes legyen, hidd el, százszor jobban fogja őket érdekelni! CSodálom, hogy eddig még csak könnyedebb marhaságok jöttek le Rólad.
Szóval szar ügy, mert vagy beolvasztani akar, vagy kicsinálni, és majd jön a helyedre más, aki beválik a céljaira.
Az lenne a jó, ha közszereplők is egyre többen hasonlóan állnának a médiához, bulvárhoz, így lassan elindulhatna egy változás. Megszűnni soha nem fog, de sokat javulhatna!
Szerintem.

noszty 2012.07.02. 19:35:12

Hmm, hát ez a blog megdöglött...

rekspeiler 2012.09.04. 13:16:24

Vége a nyári szünetnek. Új videók??? Nem hinném, hogy kifogytál a mondani valókból. Épp az ellenkezőjére gondolok!:)

Vállalkozz · http://szallashelyek-utazas.info 2012.11.25. 23:47:22

Puzsér Róbert gyakran szólalt meg politikai témában is tájékozatlanul mostanában, vagy egyszerűen lefizették, hogy mondjon valami érzelmes marhaságot.

TGabi 2013.07.07. 23:15:55

Puzsér nem buta ember, de sajna eléggé félművelt. Itt van pl. ez a bulvár elleni, folyamatos jajveszékelés. Ez valahol jogos is - de gyakran úgy tesz, mintha ez a jelenség az elmúlt pár évtized sara lenne. Holott, az első - és egyben 460 évet megélt lap, amit i.e. 59-ben adtak ki a Római Birodalomban, már eleve túlsúlyban prezentálta a bulvárt.

Igaz, hogy eredendően a lakosság tájékoztatására létrehozott, közéleti lapnak indult -de a hatalom annak rendje-módja szerint kb. 5 perc alatt rájött, hogy nem érdeke a lakosság korrekt tájékoztatása semmiről. Így aztán átvette a terepet már akkor is egy totális, Blikk-szerű tematika. (Ez nem jó, nem is örvendetes, de sajnos igaz. Viszont biztos, hogy nem az elmúlt 1-2 évtized sara civilizációs értelemben, még akkor sem, ha Magyarországra érzékelhetően a rendszerválás után zúdult tömegesen a trágyalé :S)
süti beállítások módosítása