Puzsér a Facebookon

Friss topikok

  • jana-ina: De jól mondod! (2015.01.09. 16:27) Havas Henrik: a bulvárherceg képmutatása
  • majashurka: @peti134: Nagyon félreérted a videót, itt nem a homoszexualitások szidásáról van szó, hanem arról,... (2014.06.27. 21:54) Fuck tolerance!
  • Anita Márton (törölt): Szerintem nagy butaság, amit mondták. A pszichoterápia még csak nem is hasonlít a gyónásra és egyá... (2013.11.09. 23:47) Az új idők istene
  • TGabi: Puzsér nem buta ember, de sajna eléggé félművelt. Itt van pl. ez a bulvár elleni, folyamatos jajve... (2013.07.07. 23:15) Mi a bulvár?
  • Hassak: Emlékszem arra, hogy mikor gyerek voltam, volt egy álmom. Olimpiai bajnok/olimpiai résztvevő akart... (2013.06.12. 14:19) Nemzeti aranyláz

Ima a nélkülözőkért

2012.04.17. 10:26 :: Puzsér

51 komment · 2 trackback

Címkék: politika

A bejegyzés trackback címe:

https://puzser.blog.hu/api/trackback/id/tr204455895

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Puzsér Róbert ezúttal a KDNP-ről húzta le a keresztvizet (+video) 2012.04.20. 00:41:50

Imakommandó a Keresztény Demokrata frakció fizetésemelési törekvéseinek létjogosultságáért. Puzsér Róberttől a Csillag Születik tehetségkutató-verseny zsűriző tagjától megszoktuk a szókimondó kritikai észrevételeket és a szigorú elutasításokat egy-egy ...

Trackback: Puzsér: Ne kelljen a KDNP-seknek nélkülözniük! 2012.04.17. 09:21:04

A parlamenti képviselői fizetés rögzítése után Puzsér Róbert imakommandót szervezne azért, hogy a kereszténydemokrata politikusoknak „ne kelljen tovább nélkülözniük”.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cutcopy 2012.04.17. 09:52:07

Ez már a kereskedelmileg limonádésított Puzsér, akit néhány karaoke kritikáért cserébe jobban fizetnek mint bármely politikust.. Saját nélkülözéséért úgy látszik titokban már régóta imádkozik..!

crix 2012.04.17. 11:28:40

@cutcopy: Na igen, kertévében szerepel. De láttál benne megalkuvást? Én nem. Óriásit húzott vele a kicsillag, mert sokan miatta nézik. De a véleményét ugyanúgy képes nagymonológban ordítva kifejteni. nem lett puhább

Lábszár Ervin 2012.04.17. 11:49:10

Elég legyen a képmutatásból, a demagógiából!

A KDNP a hatályos szabályozást, - mely LEHETŐSÉGET ad egyéb kereső tevékenység folytatására, jobbnak tartotta (a 231 ezer forintos képviselői alapdíjjal együtt).
kdnp.hu/news/kdnp-soha-nem-kivanta-kepviseloi-fizetesek-emeleset-es-mellekjovedelmek-biztositasat

user792 2012.04.17. 12:33:07

Robi, vajon továbbengednéd-e produkciódat a Csillag születikben? Vajon elégedett lennél-e önmagaddal, ha visszanéznéd amit csinálsz? Te, aki mindig annyira tömegmédia és konzumhülyítés -ellenes voltál, és most az ország legnagyobb bulvárcsatornáján domborítasz, vajon hányasra értékelnéd most magadat? Nem érzed úgy kicsit, hogy egy méretes farpofa éktelenkedik a szád helyén? És még te fricskázol másokat?
Köszönjük Robi, hogy bebizonyítottad, hogy ebben az országban még a legnagyobb hangú anti-mainstream hőbörgőkből is képes Alekoszt gyártani a média!

Bár, az is lehet, hogy te szíved mélyén tulajdonképpen mindig is egy Alekosz voltál, csak ez éppen most bukott ki.

aranylövés 2012.04.17. 13:04:11

@Lábszár Ervin: emlékeim szerint azzal érveltek, h azért kevés az államtitkár helyettesi fizetés, mert nem jár ezzel szolgálati kocsi + lakás.
Az pedig, h a "mellékesek" rendszerét próbálták megtartani (ami azt jelenti, h a képviselőség kvázi másodállás) a jelenlegi juttatások mellett, elképesztő pofátlanság. 2000 éve nem egy Júdást, de egy komplett frakciót lehetett volna venni a magyar kereszténydemokratákból.

okostojgli (törölt) 2012.04.17. 13:12:50

@cutcopy:
@user792:

Mivel a Puzsér kritizál ezért a kdnp-s 745 ezer szerintetek teljesen rendben van.
Hú, bazmeg.

okostojgli (törölt) 2012.04.17. 13:17:17

A Seres Mária név megvan még valakinek?

Csak nem elhúzott a picsába mint a seggfej kefeboltos a két Magyar Vizsla szám után?

Behajtó70 2012.04.17. 13:22:13

Aljas kereszténygyűlölő szar alak vagy!

Miért mosod össze a kereszténységet egyes képviselők vagy politikai csoportok tetteivel?!

Mikor bloggoltál arról - te kétszínű fizetett bértollnok -, hogy a magyar SZOCIALISTA(!) párt (MSZMP), mint szocialista, azaz a hátrányos helyzetűek felzárkóztatására "felkent" csoport, évi Tizenötmillió Ft-ot vitt haza mint képviselő? az évi 1,2 millió te szerencsétlen hülye! (szemben a szerinted túl sok 750eFt-tal)!

Ezen kívül: miért a 230 eFt-hoz hasonlítod?! Miért nem a munkanélküli segélyhez?!

De ez nem is számít. Csak az, hogy mindezt te a kereszténység lejáratására használod! Aljas senkiházi szar alak vagy!

Behajtó70 2012.04.17. 13:22:56

persze 1,2 millió/hónap (nem év!)

user792 2012.04.17. 13:35:21

@okostojgli: Nem, csupán arra próbáltam rávilágítani, hogy egy hiteltelenné vált médiabohóc aki még egy játéktrailert sem képes felismerni, ne akarja megmondani, hogy mit hogy merre meddig.
Inkább menjen vissza jópofizni a Hernádijuciékhoz, meg adjon még két interjút a Blikknek.

A 750 ezer mindettől függetlenül valóban szívás.

ROBERTO 2012.04.17. 13:41:20

@Behajtó70: Ostoba kis szentfaszék pöts vagy. Az egyházak mind a pénzről szólnak, összekevered az emberek HIT-ét az egyház fogalmával.

Valahogy nem tud érdekelni, jobban mondva leszarom, ha valaki az egyháza(ka)t és a politikát egy lapon említi, mert ugyanarról a szarról beszél, csak más ruhában vannak.

A HIT pedig az egyéné, azt egy egyház sosem fogja tudni normálisan képviselni, mert mindig a saját érdekeit fogja előtérbe helyezni, és ezért magát a hívőt is megalkuvásra készteti...

samba pa ti 2012.04.17. 14:03:57

@cutcopy:
Nem is állampénzen dőzsöl és amúgy megdolgozik érte. Ha úgy tetszik, privát szféra. Mindez a barátaidról nem mondható el.

samba pa ti 2012.04.17. 14:08:35

Mindenkinek a figyelmébe ajánlom Acquinói Szent Tamás-t,ill. Zefirelli "Napfivér, Holdnővér" c. csodálatos filmjét...

Vándor-ló 2012.04.17. 14:45:36

Volna egy kérdésem, s előre bocsátom, sem a KDNP-t, sem a Fideszt nem tartom a bibliai értelemben "kereszténynek".

Ezt az "apostoli szegénység" című dolgot Jézus hol is hirdette? Mármint itt most melyik részt is értjük ez alatt a Bibliából?

OK, voltak például a "valdensek", akik hirdettek ilyesmit, de hát ők nem összekeverendők Jézussal, mint ahogy a KDNP sem. Az apostolok jellemzően nem voltak szegények (lásd pl. a jeruzsálemi gyülekezetben az "apostolok" lábaihoz tették le az adományaikat a hívek), de (amint Pál is írja egyik levelében) megtanultak "szűkölködni" és "bővölködni" is.

A világi értelemben vett gazdagság (azaz a vagyon mint életcél vagy bálvány) nem csábította őket, de a nincstelenséget egyáltalán nem tekintették valami magasztos, szent dolognak. Megelégedettséggel fogadták azt a körülményt, ami éppen adott volt, és pontosan ezzel az attitűddel cselekedték meg Jézus Krisztus tanításait, aki nem azt mondta, hogy "legyél szegény", hanem hogy:

"Ne gyűjtsetek magatoknak kincseket a földön, hol a rozsda és a moly megemészti, és ahol a tolvajok kiássák és ellopják; Hanem gyűjtsetek magatoknak kincseket mennyben, ahol sem a rozsda, sem a moly meg nem emészti, és ahol a tolvajok ki nem ássák, sem el nem lopják. Mert ahol van a ti kincsetek, ott van a ti szívetek is." (Máté 6:19-21)

A bibliai értelemben, azaz Jézus Krisztus mércéjével mérve szerintem a helyes, "keresztény" hozzáállás ezek alapján az, hogy:

- Becsületesen (mi több: kiemelkedő minőségben) dolgozom, amiért joggal elvárom, hogy ugyanígy becsületesen meg legyek fizetve
- A pénz nem cél, hanem eszköz az életemben, azon belül is kizárólag materiális célok megvalósítására, szükségek betöltésére (a korai keresztényeknél az adakozás nagyon hangsúlyos kérdés volt, amit "apostoli szegénységből" aligha lehetett volna megvalósítani)

A keresztény ember nem egy anyagilag (szakmailag) tehetetlen ájtatos manó, aki réveteg, elhaló hangon szaval a szeretetről, miközben eltartatja magát másokkal. Ez Jézus Krisztus karakterétől teljesen idegen gúnya. Gondoljunk csak bele! Jézus teljes idejű szolgálatba lépése előtt (30 éves kora) ácsként dolgozott egy családi vállalkozásban. Tudta mit jelent dolgozni és milyen értéke van a munkának.

Miután elkezdte szolgálatát (30 éves korától), példázataiban nagyon gyakran mezőgazdasági tevékenységekkel példázta a természetfeletti törvényszerűségeket, amit a tanítványok (halászok, adószedők, stb) így meg is értettek.

Értem én, hogy mi motiválta a video szerzőjét, s én világnézettől függetlenül sem igazán tartom jogosnak azt sérelmezni, hogy valaki képviselő létére "csak" 750.000 forintnak megfelelő összeget kereshet. Az a véleményem, hogy ez az összeg a jelen helyzetben több mint elég a normális életkörülmények materiális összetevőinek biztosítására. Emellett azzal sincs bajom, ha valaki becsületes, hasznos munkával ennél többet keres, valamint nem tartom magasztalásra méltónak azt, ha valaki ennél jóval kevesebbet.

Mindenesetre a keresztény embert elvileg nem a sok pénzéről kéne messziről megismerni, hanem ahogy Jézus mondja:

"Erről ismeri meg mindenki, hogy az én tanítványaim vagytok, ha egymást szeretni fogjátok." (János 13:35)

cutcopy 2012.04.17. 14:52:28

@samba pa ti: "Nem is állampénzen dőzsöl"

Nem is állami munkát végez..

cutcopy 2012.04.17. 14:56:32

@crix: "láttál benne megalkuvást? Én nem"

szerinted egy showműsorban, ahol a zsűrinek egy adott létszámkeretet kell produkálnia és a végére kötelező a sok szerencsétlenből kiválasztani egy fősztárt, nincs megalkuvás..?

cutcopy 2012.04.17. 15:02:21

@okostojgli: Persze neked nincs rendben a bruttó 750 ezer mert azt gondolod a képviselői munka az olyan szoci bólogatósdi, és Puzsér sokkal többet tesz a nemzetért amikor epét hány a kommersz showbizniszben..

grammatika36 2012.04.17. 15:25:33

Csak egy kérdés: Mit jelent voltaképpen az, hogy keresztény-demokrata? Csak azért, mert a keresztény vallás egy cseppet sem demokratikus. A Biblia egyébként azt is egyértelműen megfogalmazza, hogy egyházat és államot szét kell választani: mindkettőnek megvan a maga helye. Amúgy lehet vitatkozni azon, hogy 750 000 Ft sok vagy kevés, de azért elég elgondolkodtató, hogy pont a KDNP kiabált a leghangosabban ebben a kérdésben...
Én egyébként nem éreztem, hogy Robi kigúnyolta volna kereszténységet, Ő a politikusokat gúnyolta ki, joggal. A képmutatás nem csak Robit hozza ki a sodrából, hanem engem is. Azt pedig kár ezerszer a fejéhez vágni, hogy miért szerepel a kereskedelmi médiában. Ha megalkudott volna és bájosan mosolyogva engedné tovább a tehetségtelen embereket, akkor én is csalódtam volna benne. De eddig hozta a formáját és ez a nagy nyilvánosság jó arra, hogy többen is megismerjék. Remélem, kitartó lesz, és akkor példa lehet másoknak is arra, hogy attól még hogy bekerül valaki a médiába, még nem kell feladni az elveit.

azulejo (törölt) 2012.04.17. 15:26:09

na, ez jó volt!! hajrá robi

sárkányfő 2012.04.17. 15:33:22

ZSENIÁLIS

Jöhet a következő a katolikus egyházról, amely - Jézus nevében - évi több tízmilliárd forintot szivattyúz ki magának az adófizetők pénzéből. Egy részével még el se kell számolniuk...

Hogy is volt az a kufárokkal?

kewcheg 2012.04.17. 15:35:34

Mint keresztényszociális érzelmű,manyup -tag,eddig mindig a fideszre szavazó,de most már árva,antikommunista de meglehetősen liberális szavazópolgár, kedvelem Puzsért és a stílusát.A kdnp szerintem egy vicc. Szívesen meghallgatnám Böjte Csaba atya véleményét erről a kérdésről és az egész kdnp-sdiről....

komplikato 2012.04.17. 15:41:59

@Behajtó70: Két észrevétel, NEM Robi mosta össze a KDNP-t a kereszténységgel, hanem ők maguk azonosítják magukat a keresztényekkel, amit azért sokan kikérnének maguknak joggal. Pont erről szólt még ha csak részben is a videó. Márpedig megélhetési politikusok olyan messze vannak a keresztényi erkölcsöktől mint Makó Jeruzsálemtől. És akkor még finoman fogalmaztunk.

A másik észrevétel az lenne, hogy én erősen kétlem bármikor is lefelé ment a tisztelt képviselők fizetése az elmúlt tíz évben, így ha valakinek járt egy poszton 1.2 millió, akkor bárki ül a helyén az is kap ennyit, de inkább többet Az ugye megvan, hogy minden kormányváltás után pártfüggetlenül szavazgatják a képviselők saját fizetésemelésüket? Az miért nem zavar senkit, hogy az EU-t lerombolni kívánó és helyét sóval beszántani akaró Jobbikos képviselők két EU zászló égetés közben haza viszik szó nélkül a kis 6300 euros alapdíjukat? Az nem vérlázító?

komplikato 2012.04.17. 15:45:11

@Vándor-ló: "Gondoljunk csak bele! Jézus teljes idejű szolgálatba lépése előtt (30 éves kora) ácsként dolgozott egy családi vállalkozásban. Tudta mit jelent dolgozni és milyen értéke van a munkának."
OFF: Ez az infó honnan van, mert a Biblia nagy rejtéje mit csinált tini korától a meglett férfikoráig???

baba jaga 2012.04.17. 16:08:51

@cutcopy:

Neked van bajod a Puzsérral.
Ahelyett,hogy azt figyelnéd, ki mondja, arra ügyelj, mit is mond.

baba jaga 2012.04.17. 16:10:15

@kewcheg:

Én is szívesen meghallgatnám.
Egyetértek.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.04.17. 16:19:07

@user792: KDNP-s képviselő-e vagy? Mert hozzászólásoddal csak ezt erősíted bennem. A Robi miért ne szólalhatna meg egy ilyen gusztustalan kérdésben. Amikor az egyéb(nem anyagi), hanem erkölcsi téren mindenben az önmegtartóztatást és szerénységet hirdető 0%-os pártocska játssza a nagyfiút, akkor senki nem szólhat nekik, hogy hátrébb az agarakkal, előbb valamit le is kell tudni tenni az asztalra, mielőtt követelőzünk.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.04.17. 16:23:25

@okostojgli: Seres Mária, most Mátraverebély polgármestere. Többet elért abban a halmozottan hátrányos helyzetű faluban, mint sok Fideszes vezetésű város és falu. Dicséretes amit csinál, érdemes utána nézni.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.04.17. 16:28:22

@cutcopy: Szerinted a Fidesz-KDNP frakció mi a bánatos lófaszt csinál a gombnyomogatáson kívül? A Schiffer még össze is zavarta őket, mert előbb mondta be, hogy milyen gombolt kell nyomniuk, mint a saját emberük, és nem is tudták mit csináljanak.

orica 2012.04.17. 16:39:50

Bár Puzsér "e" hangjaitól falra tudok mászni, de ez a duma zseniális volt. Hol lesz az ima? :))))))

Szobadísz 2012.04.17. 17:21:21

1 értek!

A KDNP a leg gyomorforgatóbb alakulat az O.GY.-ben! (közülük is kimagaslik a mise borok sommelier-je, Pálffy István)
Katolikus Egyház = Világmaffia franchise-rendszerben!

cutcopy 2012.04.17. 17:26:57

@baba jaga: "Ahelyett,hogy azt figyelnéd, ki mondja, arra ügyelj, mit is mond"

Engedelmeddel nem választanám szét a kettőt..

cutcopy 2012.04.17. 17:39:13

@The Lonewolf: "Szerinted a Fidesz-KDNP frakció mi a bánatos lófaszt csinál a gombnyomogatáson kívül?"

Épp erről beszéltem, hogy az egyszerű nyárspolgárnak ez a kép alakult ki a képviselőkről.. Egy átlagos szavazásdömping - ami átlagban 20-30 egymás után de van hogy jóval több - csupán cikkszámok alapján nem könnyen követhető ezért kiabálják be a frakcióvezetők akik ezzel úgymond levezetik a szavazást amit előzetesen már egyeztettek a frakcióval..

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.04.17. 20:12:50

ez most tényleg jó lett.

tudjuk hogy a kdnp a nagy töhötöm-féle kommunistabarát, kereszténynek nevezett akármi, aminek kizárólagos célja a felszínes alternatíva mutatása. a hatalom a legfontosabb, és rendszerváltás nemigen volt, ugyanúgy itt vannak a vörösök.

Vándor-ló 2012.04.17. 21:02:12

@komplikato:

Egy klasszikus tévedést idézel, ami azok tévedése, akik egyébként nem, vagy csak felületesen ismerik a Bibliát. Azt, hogy Jézus hollétét teljes misztikum övezte 12-30 éves koráig, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy:

"És mondának: Nem ez-é Jézus, a József fia, akinek mi ismerjük atyját és anyját? mimódon mondja hát ez, hogy: A mennyből szállottam alá?" (János 6:42)

Jézust, és családját Názáretben jól ismerték. Szó nem volt itt 18 évig tartó felszívódásról.

"És méne Názáretbe, ahol felneveltetett: és beméne, szokása szerint, szombatnapon a zsinagógába, és felálla olvasni." (Lukács 4:16)

Eszerint Názáretben "neveltetett fel", és "szokása szerint" ment ismét szombaton a zsinagógába. Semmi okunk azt feltételezni, hogy ezt a szokását akár egyetlen évre is felfüggesztette volna, nem hogy 18-ra.

Ezt a "Jézus hollétét 30 éves koráig nem tudjuk" jellegű szöveget azok találták ki, akik pl. ilyesmit is vízionálnak, hogy "Jézus 12-30 éves koráig indiában jógázott", meg hasonló sületlenségek, de a Biblia tanúsága szerint erre sosem került sor, ugyanis Jézusnak ilyesmire sosem volt szüksége, mint ahogy havi 745.000 -re sem.

Ajánlom, hogy olvasd el az Újszövetséget, tényleg érdemes! ;)

DurvaPisti 2012.04.17. 23:12:16

Jó volt!
:)
Valaki küldje el a linket Semjén Zsoltinak, hogy Ő is röhöghessen.

Gé a könyvtáros 2012.04.18. 00:49:41

Nem csak kenyérrel meg miatyánkkal él az ember. Szakrális javakkal a Természet Templomában is töltekezik, amint azt "A Vadászat alapelvei" óta tudjuk.
Magam részéről még egy külön imát rebegnék, hogy
A Mi Urunk Istenünk
adja meg minden nap
a betevő védett madarat
Semjén Zsolt puskája elé.
Ámen.

Aaszpazia 2012.04.18. 21:48:30

Rossz olyan országban élni, ahol nincs humor. Azonban még rosszabb az az ország, ahol csak humorral lehet élni. Puzsi a te humorod éltet, s felemel. Imádom.

qawsed 2012.04.18. 23:38:27

@cutcopy:

Puzsér éveken keresztül 0 HUF-ért rádiózott és készített kulturális és társadalmi értékek szempontjából az átlagnál jóval jóval jóval tartalmasabb műsorokat. Az RTL-nél most nyilván komolyabb díjazásban részesül mint 0 HUF, de aki komolyabban ismeri az évekre visszanyúló tevékenységét az szerintem egyáltalán nem sajnálja tőle. Keressen jól, mindaddig, még tényleg megőrzi a józan felfogását, független marad és az ítélőképessége a helyén van, még egy hyper kereskedelmi csatornánál is Hajrá Robi!

qawsed 2012.04.18. 23:49:25

@Behajtó70:

Egy szóval sem....de tényleg, EGY SZÓVAL SEM mosta össze a keresztény politikusokat a kereszténységgel! Itt arra a végtelenül nagy ellentmondásra világított rá, hogy a kedves KDNP-s politikusok egyik kezükkel a maguk zászlajára tűzik a kereszténységet, a másik kezüket meg tartják, hogy még többet!

Mellesleg Robi éveket ölt bele anno a mindenkori megélhetési politikusok kőkemény kritikájába. Amennyire hangos vagy, annyira fogalmatlan.

cutcopy 2012.04.19. 01:14:56

@qawsed: "Keressen jól, mindaddig, még tényleg megőrzi a józan felfogását"

Rendben, de ebből az erőből Puzsér is mondhatná ezt a képviselőkről..

kucsma 2012.04.19. 09:44:50

"Az élet nem habos torta, nem is szűz lányok versengése. Az élet harc a nagyobb falat kenyérért és egyéb földi javakért."

(Mondá Krisztus oszt földhöz baszta a fakeresztet.)

noszty 2012.04.19. 18:53:01

Na végre valami mai téma. Riszpekt Robi, ez tetszett!! :))

ellentengernagy 2012.04.19. 21:01:16

Minden szavaddal egyetértek!

Gábor4U 2012.04.19. 21:11:43

Nagyon tetszik amit csinál, Puzsér Úr! Bár 14 éves vagyok, az ön munkássága jobban leköt, mint bármi más (órákon át nézem a videókat, hanganyagokat). Mindenben egyetértek önnel, és remélem, hogy még sokáig fogja folytatni, mert kell egy ilyen ember a népnek, legalábbis szerintem! PUZSÉR4PRESIDENT

Mikkala 2012.04.20. 17:36:51

A politika csak bohóckodás! Csak én látok bele ebbe a gombafelhőbe itt egy teli pofával röhögő félkopasz bohócot???
No mindegy.

Szerintem nem az a gáz, hogy sokat keresnek a parlamenti képviselők. 750 e nem olyan nagyon sok. Ha jól dolgoznának, nem sajnálnám tőlük.
A gáz az, hogy szaros brutto 5000 Ft-on képesek órákig vitázni. Ez a kicsinyesség netovábbja!
Mi meg szintén ezen az 5000 Ft-on pörgünk???

Ami meg a Csillag születiket illeti: eszembe se jutott volna nézni, ha nem lenne benne Puzsér a zsűriben. Végre valaki képviseli a jó ízlést, az igényességet, az eredetiséget!
Ez a fúzió absolut win-win: az RTL több nézőt, a nézők meg talán némi bimbózó gondolkodást, finomuló értékrendet nyernek általa;-)

qawsed 2012.04.21. 17:12:38

@Mikkala: "Szerintem nem az a gáz, hogy sokat keresnek a parlamenti képviselők. 750 e nem olyan nagyon sok. Ha jól dolgoznának, nem sajnálnám tőlük. "

Így van, én se. Az alapvető probléma viszont szerintem az, hogy ők a hatalmas nagy felelősségre hivatkozva tartanak igényt ennyire. Ez is ok. De teszem fel a kérdést: Schmidt Pál-on és a pár tolvaj jobbos balos képviselőn kívül nem vonnak felelősségre senkit az alapján, hogy mi lenne a dolga és mi az, amit reálisan teljesített??? Minden faszán működik az országban és dőzsölünk és ezért cserébe akkor ők megérdemlik a havi 750e-t??? Ja persze...önmagát nem fogja senki felelősére vonni. Visszahívhatóságról nem is beszélve....

"A gáz az, hogy szaros brutto 5000 Ft-on képesek órákig vitázni. Ez a kicsinyesség netovábbja!"

Ez olyan mint a pillangó effektus. Egy bruttó 5000HUF-os változtatás az egyik oldalon, az nagyobb, előre nem teljesen ismert változást okozhat a másik oldalon. Szerintem kockázatos tud lenni egy ilyen döntés, át kell ezeket gondolni. Gond azzal van, hogy sokszor a politikusok saját civil üzleti érdekeiket befolyásolja egy-egy döntés...

komplikato 2012.04.23. 20:59:20

@Gábor4U: Ha mindenben egyetértesz Robival már régen baj, szerintem szerezd meg valamilyen formában a régi rádiós anyagait, hogy megértsd mi a baj az olyan emberekkel akik mindennel egyetértenek. De ne aggódj, elvileg az emberek 21 éves korukra megtanulnak ÖNÁLLÓ véleményt alkotni. Ha gyakorlatilag is így lenne, akkor Puzsér munkássága is felesleges lett volna, de sajnos nem volt az.

@Szobadísz: Ki van zárva, hogy élő ember, pláne olyan masszív alkoholista, mint Pálffy be tudjon rúgni bortól úgy, ahogy a közgyűlések után a riporterek előtt meg szokott jelenni vagy ahogy régen a tévében majdnem vízszintes helyzetben nyáladzott híradó közben. Így viszont nincs lelkiismereti problémája, mert nyilván halvány lila gőze sincs mikre nyomogatta a gombot.

apika2 2012.05.08. 11:28:18

Azért ha kicsit figyelmesebben olvassa az ember a híreket, akkor mondjuk azt a kérdést, hogy engedni kell-e a másodállást, kicsit komolyabban is körül kellene járni, ezért tök jogos, hogy újabb tárgyalást kért a KDNP. Nem tudom mindenkinek ismerős-e az az egyszerű tény, hogy pl. egy orvos, ha huzamosabb ideig nem folytat a szakvizsgájához kötött munkát, elveszti praktizálási jogát. (szakmailag teljesen jogosan)

Valóban azt kell egy (talán túl esetlegesen összehozott) törvénynek kiharcolni, hogy ne legyen visszaút a politika világából a civil életbe?

Az meg, hogy felveti valaki, hogy ámítás az államtitkári fizetéshez kötni a képviselői juttatást, mert az államtitkároknak nagyobb kiskapukat nyitnak, mint ami elsőre látszik, szintén megengedhető. Ha nem rögtön a KDNP szapulásába kezdene valaki ha egy velük kapcsolatos hírt értelmez, akkor azért messze nem az hangzott el, mint amit a videoblog sugall.

Amúgy én is sokallom a képviselői fizetést, én max. 500 000 ft-ot adnék, és némi benzinpénzt, valamint egy egyszerű szállót biztosítanék a vidékieknek, amit nem ők választanak ki, hanem központilag rendeznének szigorúan arra az időre, amíg a munkáját végzi. Igaz, mások azt mondják, egy bizonyos kereseti összeg alatt, a korrupció megnő, és ebben is lehet valami.
süti beállítások módosítása